Port Aventura tindrà el primer hotel luxós de 5 estrelles
El parc transformarà part d'un dels seus hotels en un equipament de luxe que recrea una gran mansió victoriana. tindrà trenta habitacions i obrirà portes el 2 d'abril.

Atraccions de Port Aventura. / ACN

Salou
Port Aventura transformarà un dels edificis de l'Hotel Gold River en el primer 5 estrelles del parc. Es tracta de la singular “Mansió de Lucy”, un edifici aïllat que s'adaptarà per ser l'hotel més luxós del resort, amb 28 habitacions i 2 suites. Obrirà portes el 2 d'abril, dues setmanes després de l'inici oficial de temporada.
En paral·lel, el parc construirà un altre edifici a l'Hotel Gold River, el “Callahan”, de 4 estrelles i amb 78 noves habitacions. Aquest darrer obrirà l’1 de juny. La inversió en aquests dos projectes supera els 10 milions d'euros.
Els dos equipaments hotelers, sumats a noves atraccions de bracet de Ferrari i de Circ du Soleil, juntament amb l'oferta de diversos serveis complementaris, com els tres camps de golf i el Beach Club amb accés directe a la platja, reforcen l’aposta del parc per potenciar una oferta per a tots els públics i convertir-se en destí d’oci familiar.

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




