El Santander condemnat a retornar 50.000 euros a una clienta de Blanes
El jutat de Blanes considera que el banc no va informar bé a la dona 74 anys dels riscos que assumia quan va comprar valors de l'entitat.


Girona
El Banco Santander haurà de retornar 50.000 euros a una veïna de 74 anys “pràcticament analfabeta” perquè un jutjat de Blanes considera que no estava prou ben informada quan va adquirir Valores Santader. L’Associació de Perjudicats d’Entitats Financeres diu que la sentència és un porta oberta pels milers de clients afectats per aquest producte financer tòxic a tot Espanya.
La dona va adquirir 50.000 euros de ‘Valores Santander’ l’any 2007 pensant que era una inversió segura i garantida pels seus estalvis. Un jutjat de Blanes ha considerat que la senyora no estava prou ben informada dels riscos que assumia quan va acceptar aquest producte tòxic de la seva oficina bancària, i per aquest motiu ha obligat al Banco Santander a retornar-li tots els diners.
L’Associació de Perjudicats d’Entitats Bancàries esperen tres sentències més a Comarques de Girona les pròximes setmanes d’altres clients que també van invertir en aquest producte financer.
L’advocada i responsable de l’ADEF a Girona, Marta Muntada, ha explicat que la senyora de 74 anys pràcticament no sabia llegir ni escriure i el banc la va enganyar amagant informació. Segons Muntada la sentència pot ajudar a milers de clients a tot Espanya:
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Marta Muntada, advocada i responsable d'ADEF a Girona




