Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Reobertes totalment l'AP-7 i l'AP-2

Torna la normalitat a l'AP-7 entre Martorell i el Vendrell i l'AP-2 de Soses a la Bisbal del Penedès. L'A-2 encara continua tallada de Collbató al Bruc en sentit Lleida

El barri de la Girada a Vilafranca del Penedès / Cadena SER

El barri de la Girada a Vilafranca del Penedès

Barcelona

L'AP-7 i l'AP-2 han quedat reobertes en els dos sentits, segons informa el Servei Català de Trànsit. S'han reobert els trams en els dos sentits entre el Martorell i el Vendrell a l'AP-7 i de Soses a la Bisbal del Penedès a l'AP-2. L'autopista A-2 ha estat una de les vies més afectades per la neu, que ha obligat a tallar un tram de 116 quilòmetres entre les dues localitats del Segrià i el Baix Penedès.

Per la seva banda, l'A-2 encara continua tallada de Collbató al Bruc en sentit Lleida, segons indica el Servei Català de Trànsit.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir