Les botigues de cigarretes eletròniques pràcticament s'han extingit
El sector, que va arribar a tenir prop de 500 establiments a Catalunya, només en conserva una trentena. L'alternativa per poder comprar càpsules de líquid de recanvi és internet


Barcelona
En poc més d'un any, les botigues de cigarretes eletròniques pràcticament s'han extingit. El sector, que va arribar a tenir prop de 500 establiments a Catalunya, només en conserva una trentena. Els venedors diuen que les campanyes contràries impulsades per les farmacèutiques són les culpables del seu enfonsament.
L'altra cara de la moneda són els usuaris. Aquelles persones que han abandonat el tabac convencional per substituir-lo pels vapejadors i que ara tenen dificultats per poder comprar càpsules de líquid de recanvi. L'alternativa, segons Pedro Cátedra, president de l'Associació Nacional espanyola de Vapejadors és internet:




