Mor un nen que va caure al mar quan intentava rescatar el seu gos
El nen de vuit anys que va caure al mar el passat dissabte quan intentava rescatar el seu gos ha mort a l'hospital de Sant Pau de Barcelona, on va ser traslladat en estat crític


Barcelona
Els fets van passar cap a les cinc de la tarda de dissabte, quan el menor va caure a l'aigua a la zona del parador d'Aiguablava, a Begur.
Segons han informat els Bombers de la Generalitat, la víctima, veí del poble de Dosrius (Barcelona), anava acompanyat del seu cosí quan va veure com el seu gos queia al mar. Davant d'això, el nen es va llançar a l'aigua per rescatar-lo. Després d'ell, l'altre menor també es va tirar al mar per ajudar però va poder sortir pel seu propi peu, sa i estalvi.
Uns pescadors que es trobaven per la zona van veure els fets i van avisar ràpidament al 112 i als Bombers, que es trobaven actuant en un altre incident al poble de Begur. Els pescadors van intentar ajudar al nen amb les seves canyes de pescar.
Quan els Bombers van arribar al lloc dels fets van aconseguir treure l'aigua el nen, portar-lo a les roques i els serveis sanitaris van començar les tasques de reanimació ja que el nen es trobava molt greu. El nen va ser traslladat en helicòpter fins a l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona en estat crític, entre la vida i la mort.
Pel que sembla, els dos menors eren a Begur perquè el seu avi resideix en aquesta població des de 2006. Els Mossos han informat que han obert diligències informatives sobre aquesta mort accidental.




