Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
TARRAGONA

La Fiscalia detecta indicis de delicte per pròrrogues contractuals a Inipro

El cas està als jutjats sota secret de sumari. La CUP s'ha personat com a acusació particular per poder seguir de prop les novetats.

Portaveus de la CUP a Tarragona. / ACN

Portaveus de la CUP a Tarragona.

Tarragona

La Fiscalia veu indicis de delicte en el cas Inipro, que a partir d’ara passa al Jutjat d’Instrucció nº1 de Tarragona. La CUP es personarà com a acusació particular per poder seguir ben de prop totes les novetats que hi hagi, ja que es troba sota secret de sumari.

El partit va denunciar els fets fa més d’un any davant de dues pròrrogues de contracte dels serveis que aquesta empresa oferia a l’Institut Municipal de Serveis Socials sense que sortís a concurs públic. Segons una de les seves portaveus, Laia Estrada, “en cap moment es van explicar els motius d’aquestes prorrogacions fetes a dit. Tampoc hi havia informació en relació a l’activitat que desenvolupava Inipro”. L’empresa ja va ser investigada l’any 1999 per rebre subvencions presumptament irregulars del PSC.

La CUP afegeix que aquest “no és un cas aïllat” i sospiten que hi ha “més casos semblants”. Critica també que ni el govern ni la oposició hagi fet més referència a aquest cas, que va saltar a la llum pública fa un any i mig.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir