Ros contraataca
L’alcalde de Lleida convoca a corre cuita els grups de l’oposició i els candidats d’altres formacions per donar explicacions sobre les acusacions formulades per Marta Camps.

Ros, acompanyat dels tinents d’alcalde Joan Gómez i Montse Parra, s’ha reunit amb el cap de l’oposició, Joan Ramon Zaballos (CiU), Dolors López i Joan Vilella (PP), Carles Vega (ERC), Eduard Baches (ICV), Teresa Ibars (CUP) i Pep Mòdol (MES).(RÀDIO LLEIDA)

Lleida
Continua la guerra a l'Ajuntament de Lleida pel cas de les corbates, dietes i contractacions suposadament irregulars que ha denunciat la que durant 10 anys ha estat tinent d’alcalde de la Paeria, Marta Camps. Aquest divendres, l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, contraataca. Nega haver malversat fons públics i haver cobrat dietes de forma irregular.
El paer en cap s’ha defensat una per una de les acusacions de Camps donant detalls. Assegura que tenia dret a percebre les dietes de fins a 1.500 euros pel viatge a la Xina, amb la Universitat de Lleida. Va ser Marta Camps qui “s’hi va negar indegudament, tot i que hi tenia dret”, ha afegit Ros.
També ha defensat que les despeses protocol·làries “estan adequadament pressupostades, per tant mai es pot parlar de malversació”. I ha afegit que “quan dividim els 36.000 euros que ella fa referència pel número de corbates, mocadors, etc, que es compren, surt un cost unitari per regal de 45 euros”.
L’alcalde afirma que no s’ha comès cap irregularitat i que “a l’ajuntament tot està d’acord amb la llei”. I insisteix que les acusacions de Camps arriben just l’endemà de la seva destitució i es pregunta si “les irregularitats hi són perquè ella no és la número dos?”.
“Espectacle lamentable”
Àngel Ros ha convocat aquest divendres al matí els dos grups de l’oposició, CiU i PP, i també els candidats d’altres forces polítiques que ara no tenen representació a l’ajuntament, com ERC, ICV, la CUP i Mes. Tots els portaveus han coincidit en exigir “més transparència” perquè “hi ha una ombra de dubte” i que aquesta “picabaralla” i “espectacle lamentable” no afecti la governabilitat de la Paeria.
Després de les explicacions de l’alcalde sobre el cost de les corbates i mocadors, el candidat de CiU, Antoni Postius, ha assegura que “tot això està fora de lloc, l’Ajuntament no és un mercadet i que ni molt menys el tema és aquest”.




