‘Mas és molt amic meu i el dia que el necessiti m’atendrà’
Aquesta frase de Jordi Pujol Ferrusola a la comissió d’investigació de frau fiscal del Parlament plana avui sobre la reunió del Govern, especialment perquè Artur Mas va assegurar que no tenia cap relació íntima amb el fill gran de l’expresident

Barcelona
Jordi Pujol Ferrusola ha assegurat que el president de la Generalitat, Artur Mas, és "molt amic seu" i ha parlat fins i tot de "connexió íntima". "Jo als meus amics no tinc per què veure'ls cada dia, o anar a sopar cada dia. A vegades els veig una vegada l'any, però sé que els tinc", ha dit. "Ell no té temps ni fa dos anys que té temps de trucar-me, però no em preocupa, perquè sé que jo el dia que el necessiti, Mas es posarà al telèfon, o em respondrà una carta o m'atendrà", ha afegit. El president de la Generalitat, en canvi, va dir que no tenia una relació d'amistat íntima amb el fill de Jordi Pujol, i va afegir que ha estat una sola vegada a casa seva i els matrimonis no han sopat mai plegats.
Mas va assegurar que ell no renegarà de la seva relació amb Jordi Pujol Ferrusola, però va negar que hi tingués una "amistat íntima". "Jo a casa d'ell he estat una sola vegada en 30 anys i les parelles no hem sortit a sopar ni una sola vegada juntes. No sé si això és una relació de gran intimitat", va citar com a exemple.
Això és el que el president de la Generalitat va dir fa set dies sobre la seva relació amb el fill gran de Jordi Pujol. En canvi, aquest ha assegurat que Mas és molt amic seu, i que ell no té per què anar a sopar cada dia amb els seus amics. "A vegades els veig una vegada l'any, però sé que el tinc. És la connexió íntima que tinc amb la gent que jo estimo i aprecio, i el president Mas és molt amic meu", ha insistit, tot afegint que d'aquest tipus d'amics ell en té "tres o quatre", entre ells, els seu advocat, amb qui mai ha anat a sopar tampoc.
És més, ha assegurat que ell sap que el dia que necessiti alguna cosa del president Mas, ell es posarà al telèfon. "Jo no necessito saber que ell està pensant en mi, jo estic pensant en ell i l'estic ajudant sempre que puc. Ell no té temps ni fa dos anys que té temps de trucar-me, però no em preocupa, perquè sé que jo el dia que el necessiti, Mas es posarà al telèfon o em respondrà una carta o m'atendrà", ha apuntat.
Sobre les declaracions que Mas ha fet sobre ell, ha opinat que el president de la Generalitat "ha dit el que havia de dir", que el cas Pujol és un tema "privat, amb totes les conseqüències que comporta".




