Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
DESPLAÇAMENT A BARCELONA

El Comú critica que Ros anés a una reunió de La Caixa amb cotxe oficial

L’alcalde de Lleida ho justifica dient que sempre “he lligat les reunions de La Caixa amb altra feina municipal” i “mai he cobrat dietes per desplaçaments”.

Alfred Sesma i Joaquim Manau mostrant la fotocòpia de la multa al vehicle oficial a l'AP-2 el 24 de maig de 2012(RÀDIO LLEIDA)

Alfred Sesma i Joaquim Manau mostrant la fotocòpia de la multa al vehicle oficial a l'AP-2 el 24 de maig de 2012

Lleida

Una multa per excés de velocitat al cotxe oficial de l'alcalde de Lleida, ha fet que el Comú critiqui que Àngel Ros utilitzés aquest vehicle per assistir a una reunió de La Caixa, quan ja cobra dietes de l'entitat per aquests desplaçaments. La multa, de la qual el Comú ha mostrat una fotocòpia en una roda de premsa, és del 24 de maig de 2012 a l’AP-2 per circular a 144 kilòmetres per hora, en un tram de 120.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

ALFRED SESMA

00:00:0000:06
Descargar

Segons el portaveu del Comú, Alfred Sesma, aquella tarda l’alcalde va assistir a Barcelona a una reunió de la comissió de control de La Caixa. Sesma considera que viatjar amb el cotxe oficial és una despesa innecessària quan a “l’alcalde li paguem un sou, la Caixa li paga unes dietes i aquestes dietes se suposa que haurien d’anar a pagar les despeses que comporta anar la reunió. Doncs no, el cas és que utilitza el vehicle públic i l’escorta per anar-hi”.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

ÀNGEL ROS

00:00:0000:06
Descargar

L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, justifica la utilització del cotxe oficial perquè “sempre he lligat les reunions de La Caixa amb altra feina municipal” i ha insistit que “mai he cobrat” dietes de La Caixa que cobreixen els desplaçaments d’aquestes reunions. Ros ha assegurat que no sempre surten les seves gestions municipals a l’agenda pública i ha assenyalat sentir-se preocupat per si el Comú té algun contacte intern a la paeria “amb funcions d’espia”.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir