Domingo, 10 de Diciembre de 2023

Otras localidades

ENTREVISTA

Laia Terrón, entre els números i les lletres

És economista i és la creadora del Laboratori de Lletres, una escola d'escriptura amb un model d'ensenyament basat en l'experiència de l'equip docent, escriptors i escriptores en actiu

Laia Terrón, entre els números i les lletres

La Laia Terrón va néixer a l'Escala,  va estudiar Economia, i un bon dia va decidir fer el que de debò li venia de gust: fundar una escola d'escriptura. I així és com va néixer el Laboratori de Lletres, que ara mateix té gairebé 200 alumnes. L'escola es caracteritza per tenir un equip docent en actiu: Bel Olid, Laia Fàbregas, Alejandro Palomas, Iolanda Batallé... I s'ha donat a conèxier, a més, gràcies a unes trobades que organitzen amb escriptors i escriptores de renom. Han passat per l'escola Ana María Matute, Sergi Pàmies, Jaume Cabré, Juan Marsé, Eduardo Mendoza, o Enrique Vila-Matas, entre molts altres.

La Laia, fa uns mesos, a més, va decidir parar màquines per fer la volta al món. I ho va anar explicant, amb la seva parella, al blog Le damos la vuelta al mundo. Escolta l'entrevista amb Laia Terrón a Espècies Protegides:

Espècies Protegides - Entrevista a Laia Terrón (24/02/15)

Alguns titulars: "Vull que la gent aprengui a escriure a través de l'experiència dels professors", "Hi ha gent que vol escriure i no vol ser un best-seller"

Cargando

Escucha la radio en directo

Cadena SER
Directo

Tu contenido empezará después la publicidad

Programación

A continuación

    Último boletín

    Emisoras

    Elige una emisora

    Cadena SER

    Compartir

    Tu contenido empezará después de la publicidad

    Cadena SER

    ¿Quieres recibir notificaciones con las noticias más importantes?