Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
TARRAGONA

El grup de teatre Atenea estrena l'obra "Berenàveu a les fosques"

Els tarragonins porten a l'escenari aquesta obra de Josep Maria Benet i Jornet, que suposa un gir al que estaven acostumats a interpretar fins ara.

La directora, Francesca Fortuny, juntament amb els actors Cori Blanc i Pau de la Peña. / Eva Hidalgo

La directora, Francesca Fortuny, juntament amb els actors Cori Blanc i Pau de la Peña.

Tarragona

El grup de teatre tarragoní Atenea estrena l’obra “Berenàveu a les fosques”, del dramaturg català Josep Maria Benet i Jornet. És una interpretació que suposa un canvi de registre pels actors, que estan més acostumats a la comèdia i vodevils.

Aquesta nova perspectiva també els ha obligat a fer un treball més introspectiu i psicològic a l’hora de posar-se a la pell d’aquests personatges de l’època de la postguerra. La complexitat de les tasques prèvies ha dilatat els assajos, que han estat diaris des del mes de setembre.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Entrevista a Atenea

00:00:0000:06
Descargar

 

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir