Detinguts per un crim de fa 20 anys
Els presumptes autors de la mort de l'home són la seva parella i el seu cunyat. El crim es va descobrir quan l'any passat es van trobar uns ossos humans en una fossa sèptica.

El mas on al gener es van trobar les restes òssies, ubicat als afores de Cambrils, a tocar de la carretera N-340 / Roger Segura (ACN)

Tarragona
Els llogaters de la finca, situada a la urbanització El Dorado, van trobar les restes òssies a dins la fossa sèptica. Tal i com va avançar aquesta emissora, les proves d'ADN van determinar que pertanyien a l'antic propietari de l'immoble, i des del primer moment la seva dona era una de les sospitoses.
Segons ha pogut saber SER Catalunya, la setmana passada, la dona de la víctima i el seu germà, van passar a disposició del jutge i van negar els fets. Tot i això fonts properes a la investigació asseguren que totes les proves apunten als acusats que han quedat en llibertat amb càrrecs ja que després de més de 15 anys el delicte ja ha prescrit.
El mòbil del crim
Segons ha pogut saber aquesta emissora la víctima era un narcotraficant i havia provocat diversos problemes a la seva dona fins al punt que la van arribar a segrestar per una revenja. Per tot plegat, la dona de la víctima i el seu germà, cunyat del narcotraficant, van decidir acabar amb la vida de l'individu.




