Dos ferits lleus en una explosió de gas al barri de Sarrià a Barcelona
La incidència s'ha produït al carrer Manuel Girona i un grup de veïns han estat desallotjats de casa seva


Dues persones han resultat ferides lleument aquest dilluns al migdia a causa d'una explosió de gas davant de dos edificis de sis plantes situats al carrer Manuel Girona 57-59, al barri de Sarrià-Sant Gervasi de Barcelona, segons han informat els Bombers i l'Ajuntament de la capital catalana.
Es tracta dels conserges dels dos edificis més pròxims on s'ha produït l'explosió, que s'ha originat en un parterre a tres quarts de dotze del migdia.
Els veïns, per la seva banda, han quedat confinats. Fins al lloc, s'hi han desplaçat cinc dotacions dels Bombers de Barcelona i la Guàrdia Urbana, que ha acordonat la zona afectada per l'explosió, juntament amb tècnics de la companyia de gas i d'aigua.




