Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
MÚSICA PER A TOTA LA FAMÍLIA

Apropar tots els estils musicals a petits i grans

El cicle Diumenges a Tot Ritme encara la seva 18 edició amb concerts de jazz, percussió, música tradicional o clarinet que volen agradar a tota la família

Lleida

Apropar la música als nens i nenes i també a la resta de la família amb propostes atractives que toquen tots els estils. És la filosofia del cicle "Diumenges a Tot Ritme", que arriba enguany a la divuitena edició.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

ALFONS PÉREZ (DIUMENGES A TOT RITME)

00:00:0000:06
Descargar

El director del cicle, Alfons Pérez, diu que cal superar tòpics com ara que el jazz no és per nens o que la percussió no és per avis."No ens fa por ni ens ha fet mai por de presentar temàtiques o continguts que temps enrere algú hauria dit, "Això per nens no és massa adequat". Depèn. Des de la música contemporània, el jazz, música moderna o antiga es pot treballar".

 La proposta per diumenge vinent, a les 12 del migdia, com sempre, al Cafè del Teatre de l'Escorxador és "Klarinets amb K". Es tracta d' un recorregut pels instruments de vent amb composicions antigues i modernes.

El cicle segueix el 12 d'abril amb "El jazz de Bolling", la següent proposta es podrà seguir el 19 d'abril amb "Trukupam", concert de percusió que viatjarà també a Benavent i Aitona -per primer cop el cicle inclou concerts fora de la ciutat de Lleida- i acabarà el 26 d'abril amb "Esterrinàrius", un concert que és de música tradicional passada pel sedàs del compositor lleidatà David Esterri. Aquest espectacle també es veurà a fora, concretament a Torres de Segre.

El fet que algunes propostes del cicle es puguin veure també fora de Lleida és gràcies a la participació en el finançament del cicle de la Diputació de Lleida, segons reconeixia Alfons Pérez.

En els seus 18 anys de recorregut, el cicle Diumenges a Tot Ritme ha comptat gairebé 19.000 espectadors.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir