La Fiscalia recorre l’arxiu de la causa contra la Federació de Municipis
El fiscal ha recorregut aquesta decisió que va prendre un Tribunal de l'Audiència de Barcelona i ara s'haurà de veure si reobre el cas


Barcelona
Moviment de la Fiscalia just una setmana després del polèmic arxivament de la causa contra la Federació de municipis de Catalunya per malversació de diner públic.
Tal com va avançar SER Catalunya, la fiscalia anticorrupció ha anunciat el recurs davant del Suprem. Defensa que la Federació de Municipis s'ha de considerar una entitat pública perquè es nodreix bàsicament d'aportacions dels ajuntaments associats.
Creu que una part d'aquests diners s'haurien malversat en dietes i desplaçaments no justificats, que encobrien presumptes sobresous dels 50 alcaldes fins ara investigats.
L'Audiència de Barcelona va tombar el cas fa una setmana precisament amb l'argument contrari: considera que l'organisme és privat encara que es financi amb diners dels ajuntaments, i que pot fer el que vulgui amb el seu pressupost, vingui d'on vingui.




