El Banc dels Aliments, buit
El magatzem del Banc dels Aliments de Girona està tan buit que han decidit avançar un mes el gran recapte d'estiu. El motiu: no ha arribat la primera partida de menjar que envia, tres cops l'any, la Unió Europea.
Girona
Les 560 tones d'aliments recollides durant el Gran Recapte del novembre ja s'han repartit i encara no han arribat els aliments provinents de la Unió Europea, que representen el 30% del que es reparteix cada any. Es calcula que arribaran al mes de juny i no es podran repartir fins el juliol.
Falten productes bàsics com farina, llet, arròs, oli i llegums. Tot i així, segueixen repartint fruita, verdures i embotits que reben d'empreses de Girona. El president del Banc dels Aliments, Frederic Gómez, parla de situació crítica.
Davant d'aquesta situació, el Banc dels Aliments ha avançat un mes el recapte d'estiu que feia cada juliol a les superfícies comercials de les poblacions de la Costa Brava. aquest any el faran els dies 5 i 6 de juny i l'ampliaran a poblacions de l'interior.




