Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Carmen Andrés serà la número dos de Jaume Collboni

La regidora socialista va plantar cara al candidat socialista en les primàries que va celebrar el partit i és una figura molt ben valorada a la important agrupació del districte de Nou Barris

Barcelona

El candidat del PSC a l'Alcaldia de Barcelona, Jaume Collboni, ha situat Carmen Andrés en el número 2 de la seva llista. Andrés va lluitar amb Collboni per encapçalar la candidatura socialista en les primàries que va celebrar el seu partit. A més, la regidora del PSC és una figura molt important al districte de Nou Barris.

En roda de premsa conjunta, tant Carmen Andrés com Jaume Collboni han acusat el govern de Xavier Trias d'haver oblidat els barris amb la seva política d'inversions. Andrés assegura que el millor projecte per a la ciutat és el que encapçala Collboni i diu que no li fa por que candidatures com la de Barcelona en Comú entri amb força a Nou Barris.

La número 2 de Collboni ha assegurat que la ciutat no necessita ni el "paternalisme del senyor Trias" ni el "mesianisme de candidatures que tenen nom de dona" en referència a la Barcelona en Comú que encapçala Ada Colau.

Jaume Collboni ha presentat Carmen Andrés com el símbol dels barris que diu que Trias ha oblidat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir