Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CAS BPA

Fins a 150 estalviadors s'han interessat per la plataforma d'afectats

Encara s'han plantejat les accions a l'espera de reunir-se amb l'advocat

Oficina de BPA a Andorra la Vella / Garcia Queralt, Ferran / Arxiu ACN (ACN)

Oficina de BPA a Andorra la Vella

Andorra la Vella

150 estalviadors de BPA se sumen a la iniciativa per defensar els seus drets.

Des de diemcres al migdia fins avui, 150 persones s'han posat en contacte amb l'impulsor de la Plataforma per defensar els drets dels estalviadors que s'han vist afectats pel bloqueig de BPA, Manuel Bustelo.

L'objectiu de la iniciativa no és tan sols crear un grup, sinó que, segons el mateix Bustelo, també és "obrir camí perquè d'altres grups d'estalviadors vulguin defensar els seus drets a través de diversos advocats", ja que segons ell, "no és bo concentrar totes les demandes només en un".

De moment no hi ha accions previstes ni cap calendari tancat i no es decidirà fins que els afectats es reuneixin amb l'advocat.

La iniciativa ha estat ben rebuda i ha donat esperances als estalviadors per poder recuperar els seus diners. Pel que fa al perfil dels afectats que s'han interessat per la iniciativa, n'hi ha de tot tipus, des de gent gran fins a families senceres, amb alguns casos dramàtics.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir