Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CORPORACIONS LOCALS

L'aparcament dels Pouets reobrirà

S'adjudica de manera directa la concessió de la instal·lació que tindrà 220 places

L'aparcament dels Pouets està tancat des del 2008 / Arxiu (ANA)

L'aparcament dels Pouets està tancat des del 2008

Andorra la Vella

L'aparcament dels Pouets reobrirà  aquest 2015.

Així s'ha anunciat al darrer consell de comú de la capital. L'adjudicació de l'explotació de l'edifici, tancat des del 2008, compta amb unes 220 places en una zona com la del centre històric molt mancada d'aparcament.

Tal i com ha explicat el cònsol major de la capital, Jordi Minguillón,  l'adjudicació ha estat directa perquè el concurs es va declarar desert, i l'empresa interesada en la gestió compleix les bases i té les garanties i avals bancaris necessaris. La empresa invertirà 1.200.000 euros i el comú s'endurà un 2% de la facturació bruta, tot i que Minguillón ha destacat que no és una qüestió de diners.

La notícia ha estat ben rebuda pels consellers de l'oposició, tot i que Josep Vila (SDP) ha destacat que la majoria hauria d'haver informat abans ja que en van començar a parlar el passat gener.

Pel altra banda també s'ha anunciat l'inici de les obres dels col·lectors d'aigües de Santa Coloma per evitar les innundacions per un valor de 360.000 euros que, segons el cònsol menor, Eron Estany, podrien estar finalitzades en un termini de cinc mesos. La consellera del PS, Dolors Carmona, ha recordat que aquesta no és la solució definitiva.

Finalment, aquest estiu la piscina interior dels Serradells romandrà tancada per les obres de reforma que ascendeixen a un milió 200.000 euros.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir