Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
EMPRESARIS

Fi als anys en negatiu del sector de les òptiques

El sector espera estabilitzar enguany i començar a augmentar facturació un 1,5% al 2016 després que la crisi hagi fet reduir plantilles en molts negocis.

Àngel Huguet (Natural Audio); Xavier Vivas (Federoptics) i Helena Lorenzo (Tegevé Optics).(RÀDIO LLEIDA)

Àngel Huguet (Natural Audio); Xavier Vivas (Federoptics) i Helena Lorenzo (Tegevé Optics).

Lleida

El sector de les òptiques a Lleida espera un 2015 sense pèrdues després de set anys en negatiu arran de la crisi que ha portat molts negocis a reduir plantilles i a alguns fins i tot a tancar. A partir de 2016, empreses del sector preveuen arribar a una facturació en positiu de l'1 i mig per cent.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

TERTULIA VISTA I OIDA:

00:00:0000:06
Descargar

En el cas del sector de la salut auditiva, la situació econòmica no ha estat tant negativa i també preveuen bones xifres enguany.

N'hem parlat a L'Hora Lleida d'aquest dimecres a l'Empresaris, amb Xavier Vivas, responsable de Federoptics, Helena Lorenzo, de Tegévé Optics; i amb Àngel Huguet, de Natural Àudio. També hem fet un esquema del sector amb el delegat a Lleida del Col.legi d'Òptics, Joan Carles Viñuelas.

Les òptiques auguren un empitjorament de la salut visual dels joves per l'augment exponencial de les hores que passen a l'ordinador o utilitzant mòbils i tauletes, mentre que des del sector que atenen les persones amb deficiència auditiva, ja han notat un increment de casos de joves amb problemes en l'audició quan temps enrere no es donaven. Una exposició massa elevada a fonts de soroll durant molt de temps en propicia aquests símptomes.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir