Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
PRE-CAMPANYA

El PP planta la inauguració de la Fira de FP en fer-la coincidir amb la visita de Pedro Sánchez

El PSC considera "lamentable" que el grup municipal del PP vegi "electoralista" la visita del lider socialista i ho porti a la Junta Electoral.

El secretari general del PSOE, Pedro Sánchez i l'alcalde i candidat del PSC a Lleida, Àngel Ros fent-se una foto amb un jove a la fira de Formació Professional de Lleida(PSC)

El secretari general del PSOE, Pedro Sánchez i l'alcalde i candidat del PSC a Lleida, Àngel Ros fent-se una foto amb un jove a la fira de Formació Professional de Lleida

Lleida

El grup municipal del PP a la Paeria ha plantat l'acte d'inauguració de la Fira de FP, als Camps Elisis, en considerar-lo "electoralista" i "partidista". L'acte ha coincidit aquest dijous amb la visita del secretari general del PSOE, Pedro Sánchez.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

JOAN VILELLA

00:00:0000:06
Descargar

El portaveu del PP a la Paeria de Lleida, Joan Vilella, anuncia que “presentaran una denúncia” davant la junta electoral de Zona de Lleida, perquè “consideren que l’alcalde i candidat socialista Àngel Ros ha fet una utilització partidista de un acte organitzat per la Generalitat, Fira de Lleida i l’Ajuntament”. 

I és que en acte d’ inauguració, el major pes pesant del socialisme a l’Estat Espanyol, Pedro Sánchez, acompanyava al Paer en Cap. Això ha causat que els regidors del PP que hi havia en aquell moment al Pavelló 4 dels Camps Elisis marxessin.

Mentre, els regidors de Convergència i Unió s’han quedat a la inauguració d’aquesta novena edició de la fira dedicada a la Formació Professional. Tot i que fons de CiU, consideren que el fet que Pedro Sanchez acompanyés l’alcalde “és d’ètica dubtosa”, però que no pensen presentar denúncia a la Junta Electoral per aquest fet.

La responsable del comitè de la campanya electoral del PSC a Lleida, Sara Mestres, ha afirmat que “és lamentable” que argumentin que la visita de Pedro Sánchez hagi convertit la inauguració en “en un acte electoralista”. Mestres ha recordat que “Pedro Sánchez ha vingut a Lleida, com ho està fent en moltes altres ciutats, a conèixer la realitat dels territoris i donar suport a un candidat que, legítimament, pot convidar-lo a aquells esdeveniments i punts d’interès de la ciutat”.

El PSC espera que “la Junta Electoral tingui en compte que ni en les declaracions que s’han fet ni en l’intercanvi d’opinions amb altres visitants s’ha vulnerat cap normativa corresponent al període de precampanya”.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir