Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Tornar a classe

L'Institut Joan Fuster intenta recuperar la normalitat. Aquest matí s'hi ha reprès les classes i el missatge que donen pares i professors als alumnes és que s'ha de tirar endavant

Barcelona

A les 8 i 10 minuts s'han tancat les portes del patit de l'Institut. Els alumnes més matiners han arribat cap a tres quarts de vuit. Entre les primeres, una adolescent amb una rosa i una espelma que ha deixat al improvisat altar que continua a les portes del centre i on es poden llegir missatges com "Gràcies Abel, ens vas protegir fins al final" que ha deixat una alumna de segons de batxillerat, en record del professor assassinat.

Com ja va passar ahir, un grup d'alumnes s'ha plantat davant les càmeres de televisió amb una pancarta per reclamar respecte a la seva intimitat en aquest moment de dol.

L'equip de psicòlegs de l'Ajuntament manté activat el dispositiu de suport a les famílies i per divendres hi ha convocada una trobada al propi centre

Soledad Domínguez

Soledad Domínguez

Redactora de informativos en Ràdio Barcelona, especializada en Educación. Siempre que me dejan, me cuelo...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir