Els autobusos de Barcelona perden passatgers
Durant el primer trimestre de 2015 els autobusos de Barcelona han perdut 1.100.000 usuaris. És una caiguda del 2’4 per cent. La resta de mitjans de transport públic guanyen usuaris.

Autobús Barcelona(ACN)

Barcelona
Durant el primer trimestre del 2015 el transport públic de l'Àrea Metropolitana de Barcelona ha continuat guanyant passatgers, en concret, un 0'6%, que equival a 1.500.000 viatges més.
Guanyen usuaris tots els mitjans de transport excepte els autobusos de Barcelona que en perden un 2’4%. Són 1.100.000 passatgers menys. El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, vincula l'increment global “a una millora de l'economia catalana i una millor política tarifària que premia l’ús i la recurrència”.
De fet, l'any passat el nombre de desplaçaments per anar a la feina va augmentar en més d'un 9 per cent. Sobretot en transport privat. Els desplaçaments en cotxe van augmentar un 3,5 per cent davant el 0,5 per cent del transport públic
En aquests tres mesos també ha crescut la venda d'abonaments: un 18% la T-Trimestre o un 14% la T-Mes. L'ús de la T-10 ha crescut un 8’6%.




