Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Guardia Civil entra a l'ajuntament de Reus

La Guardia Civil entra a l'ajuntament de Reus i en d'altres dependències municipals en el marc del cas Innova. Almenys hi hauria dos detencions, entre elles Teresa Gomis, tinent d'alcalde de Reus i presidenta de l'hospital Sant Joan

Reus

Més d'un centenar d'agents de la Guàrdia Civil participen en aquest dispositiu que s'esta desenvolupant a diferents poblacions de les comarques de Tarragona. Els agents estan practicant 25 registres a ajuntaments, hospitals i d'altres dependències públiques.

Tot forma part de l'anomenat cas INNOVA. S'investiga la possible comissió de delictes contra l'Administració Pública, delictes societaris, omissió de perseguir delictes i blanqueig de capitals, així com l'existència d'una trama organitzada de càrrecs públics, directius d'empreses públiques i empresaris per dur a terme aquests delictes.

Per això. s'estan practicant registres a les seus de l'Hospital Sant Joan i l'Ajuntament de Reus i l'Hospital Comarcal d'Amposta, i en altres empreses públiques dependents o vinculades a aquestes institucions.

Les actuacions, que es troben sota secret de sumari, compten amb la participació, en funcions d'auxili judicial, de personal de la Intervenció General de l'Administració de l'Estat (IGAE) i de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (AEAT), i estan sent coordinades pel jutjat d'Instrucció número 3 de Reus (Tarragona).

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir