Recapte avançat
El Banc dels Aliments de Girona es veu obligat a avançar el gran recapte d'estiu als pobles de la costa perquè té les prestatgeries buides

Recapte d'estiu del Banc dels Aliments(ACN/Arxiu)

Girona
Més de 130 supermercats de trenta municipis gironins, la majoria de la Costa Brava, esperen recollir entre aquest divendres i dissabte unes 200 tones d'aliments. És el gran recapte d'estiu que el Banc dels Aliments ha hagut d'avançar un mes perquè té les lleixes ben buides.
Els magatzems del Banc han quedat buits i fins el mes de juliol no arribaran els aliments que entrega periòdicament la Unió Europea. És per això que l'entitat ha avançat el gran recapte que fan cada estiu a municipis de la Costa Brava i recolliran aliments aquest divendres i dissabte. El president del Banc dels Aliments a Girona, Frederic Gómez, explica quins aliments fan més falta:
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Frederic Gómez - president del Banc dels Aliments a Girona
Els aliments es poden portar a més de 130 establiments d'una trentena de municipis de les comarques, la majoria de la costa, però també alguns de l'interior. Calculen recollir unes 200 tones d'aliments, per sobre de les 90 tones que van recollir durant el recapte de l'estiu passat.




