Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Picabaralla entre les joventuts d’Unió i de Convergència

El resultat de la consulta interna dels democristians provoca tensions entre les organitzacions juvenils dels dos partits

El 'sí' s'imposa amb un 50,90% dels vots a la consulta interna d'Unió davant del 46,19% a favor del 'no' / Julià, Núria (ACN)

El 'sí' s'imposa amb un 50,90% dels vots a la consulta interna d'Unió davant del 46,19% a favor del 'no'

Barcelona

Les joventuts convergents han demanat al president Artur Mas que dissolgui la Federació i els unionistes els han contestat que són uns antidemocràtics.

Pel programa Hoy por Hoy ha passat aquest matí la portaveu d'Unió, Montse Surroca, que ha parlat “de fer aportacions en positiu i no anem amb cap intenció de trencar res. I el que volem és continuar aquest camí però amb l’aportació que fa Unió, que no volem que sigui una adhesió a una fulla de ruta que han signat d’altres”

En la consulta va guanyar el sí, però amb un resultat molt ajustat, 125 vots de diferència respecte al no, que encara es podria escurçar més. El portaveu del sector independentista, Antoni Castellà, diu que s’ha rebaixat a 95 sufragis i encara no s’ha recomptat el vot per correu.

Castellà, en declaracions a RAC1, ha estat categòric: "Aquí no se'n va ningú, aquí tenim prou autoritat per liderar el partit"

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir