Expectació per la comissió contra els desnonaments
Ada Colau presidirà aquesta tarda la comissió mixta contra els desnonaments que s'ha convocat per la via d'urgència gairebé un any i mig de la darrera sessió de treball. Estaran presents 6 entitats bancàries i també els 3 districtes més afectats


Barcelona
L’alcaldessa de Barcelona ha convocat una cinquantena de persones i entitats a aquesta comissió que reuneix tots els actors que d'una o altra manera estan implicats en els desnonaments.
La sessió de treball la presidirà excepcionalment la pròpia Ada Colau i estaran presents 6 entitats bancàries, els districtes de Nou Barris, Sants i Ciutat Vella, que són els més afectats pels llançaments, i diverses entitats socials.
La idea és explicar quina és actualment la situació a Barcelona per poder millorar els protocols per impedir desnonaments i per atendre les famílies que, malgrat tot, es queden sense casa.




