Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Que l'Ajuntament no contracti per menys de 1000 euros

CCOO reclama a l'Ajuntament de Barcelona que no contracti cap empresa per oferir serveis públics que pagui als seus treballadors menys de 1000 euros

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau / ALBERT GEA (Reuters)

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau

Barcelona

El sindicat creu que, si l'Ajuntament de la capital accepta aquesta proposta, servirà de corretja de transmissió perquè s'apliqui a tots els municipis de Catalunya.

CCOO planteja a l'Ajuntament que posi en marxa una Taula de Concertació amb els sindicats per aconseguir bàsicament que el Consistori recuperi la gestió directa dels serveis des de l'administració municipal i que, en el cas de les contractacions públiques que es facin a empreses externes, es mantinguin condicions d'estabilitat en l'ocupació i amb un salari mínim de 1000 euros.

El Secretari General del Sindicat, Joan Carles Gallego, diu que s'han d'aprofitar els resultats de les ultimes eleccions municipals: “és important que s’obri una via que permeti a la ciutadania recuperar la confiança que les institucions poden jugar un paper actiu en la millora de les condicions de treball i de vida”

Des del Comitè d'Empresa de l'Ajuntament asseguren que actualment hi ha treballadors d'empreses externes amb salaris que no arriben als 800 euros. La pròxima setmana, CCOO traslladarà a l'ajuntament la petició per fer una primera trobada i analitzar l'aplicació d'aquestes mesures.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir