CC.OO. denuncia col·lapse a Urgències del Trueta
El sindicat ha denunciat que el tancament de dues plantes de l'Hospital Trueta de Girona està col·lapsant el servei d'Urgències. Salut ho nega i diu que tenen més llits oberts del que preveien per l'època d'estiu quan baixa l'activitat quirúrgica.

Hospital Trueta(ACN/Arxiu)

Girona
CC.OO. denuncia col·lapse a les Urgències del Trueta, conseqüència del tancament de dues plantes de l'hospital de Girona. El sindicat demana per escrit que s'obrin totes les plantes amb la màxima capacitat ja que la situació, diuen, és insostenible. Des de Salut neguen cap col·lapse i asseguren que tenen oberts més llits dels que preveien al començament de l'estiu.
Treballadors de l'hospital diuen que fa una setmana que les Urgències estan col·lapsades pel tancament de dues plantes del centre, una d'elles amb 32 llits, per les obres que s'hi estan fent.
Des del sindicat CC.OO. asseguren que no és la millor època de l'any per fer obres i tancar plantes, ja que els hospitals comarcals també tanquen llits. La portaveu de Comissions, Maria Àngels Rodríguez, diu que aquests últims dies s'ha donat el cas de pacients que s'han hagut d'esperar fins a 4 hores per ser ingressats a planta i els usuaris estan "desesperats":
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Maria Àngels Rodríguez, CC.OO. Trueta
Per la seva banda, Salut diu que les Urgències no estan col·lapsades -diuen que són puntuals els dies amb més feina- i asseguren que ara mateix al Trueta hi ha més llits oberts dels que comptaven obrir per aquestes dates d'estiu, quan baixa l'activitat quirúrgica i, per tant, no en calen tants de disponibles.




