Alliberada després d'enviar un mail a la Policia
La Policia Nacional allibera una noia víctima d'explotació sexual i la seva filla de 8 mesos i deté el proxeneta, pare del nadó, que la va obligar a prostituir-se durant 4 anys en un club proper a Figueres. La jove va enviar un mail al compte que la policia té per detectar casos de 'trata' de persones.
Girona
La Policia Nacional ha alliberat una noia víctima d'explotació sexual i la seva filla de tan sols 8 mesos i ha detingut el proxeneta que la va seduir i la va obligar a prostituir-se cada dia durant 4 anys en un club altempordanès. La jove va enviar un mail al compte que la policia té per detectar casos de 'trata' de persones.
La noia va ser captada a Romania quan tenia 16 anys amb el mètode del 'lover boy' que consisteix en seduir i enamorar la víctima prometent-li una vida millor fora del país. Això és el que va fer el noi que va acabar sent el seu proxeneta i que, a més, és el pare del nadó.
Segons el relat de la noia, a l'Alt Empordà va patir un autèntic calvari: s'havia de prostitur sota amenaces i agressions tots els dies de la setmana en jornades de 9 hores i a no tenir cap tipus de relació social quan tornava a casa del detingut. Allà, les germanes de l'home l'obligaven, a més, a fer de minyona.
Quan es va quedar embarassada, la van deixar viatjar temporalment a Romania, però després va tornar i la van seguir explotant, ara amençant-la amb fer mal al seu fill. Va ser aleshores quan la víctima va enviar un mail al compte que la Policia Nacional té perquè les víctimes de 'trata' denunciïn (trata@policia.es) Després d'investigar el cas, van aconseguir alliberar-la.




