Els Sumarroca declaren avui davant del jutge
Avui han de declarar davant del jutge tres dels membres de la família, detinguts pels seus vincles amb la presumpta trama de corrupció que afecta l'Ajuntament de Torredembarra. La fiscalia sospita que van pagar comissions a l'exalcalde del municipi, també arrestat


Barcelona
Jordi Sumarroca, fill del cofundador de Convergència, la seva cosina Susana, directiva a l'empresa Teyco i el seu tiet Joaquín han passat la nit als calabossos de la comandància, juntament amb l'exalcalde de Torredembarra, Daniel Massagué, i l'empresari de Palafrugell, Marià Judez.


A tots els imputen suborn i blanqueig. La fiscalia investiga 4 pagaments de mig milió d'euros de les filials de Sumarroca a les empreses de l'exalcalde. Sospita que eren per treballs inexistents i que amagarien comissions.
Fonts de Teyco diuen que van contractar les empreses de l'exalcalde per portar la cuina d'un hotel. La Guardia Civil ha fet 8 registres, entre ells a la seu de Teyco i la primera i segona residència de Jordi Sumarroca. També ha fet requeriments a dos bancs.




