Lluís Rabell encapçalarà la llista d’esquerres
“Catalunya sí que és pot", la coalició amb la que Iniciativa i Podem es presentaran a les eleccions catalanes ja té candidat. Serà Lluís Rabell, president de la Federació d’Associacions de Veïns de Barcelona

Lluís Rabell es perfila com a cap de llista de Catalunya Sí que es Pot / Solà, Pol (ACN)

Barcelona
Han buscat a un referent de la societat civil per contrarestar la llista independentista dissenyada per Artur Mas i Oriol Junqueras. I aquesta persona és Lluís Rabell, el president de la federació d'associacions de veïns de Barcelona.
Ocupa aquest càrrec des de l'any 2012, però fa anys que està vinculat a l'activisme social a Barcelona. Ha estat molt crític amb les retallades del govern d'Artur Mas però sobretot, amb la gestió que l'antic govern municipal de Xavier Trias, ha fet, per exemple del model turístic, i ha compartit anys d'activisme amb l'actual alcaldessa Ada Colau.
Rabell encapçalarà aquesta llista, integrada per Podem, Iniciativa i Esquerra Unida, i el seguiran Jéssica Albiach, de Podem, i com a número 3 hi anirà un veterà membre d'Iniciativa, Joan Coscubiela, qui abans de diputat al Congrés va liderar Comissions Obreres




