Vaga a Catalunya Caixa
Els treballadors de Catalunya Caixa s’han manifestat aquest matí i han tallat la part central del Passeig de Gràcia de Barcelona. Protesten per les 1.900 baixes que pretén aplicar la direcció del BBVA

Els treballadors de Catalunya Caixa es manifesten pel Passeig de Gràcia de Barcelona / Sergi López

Vestits de negre, com és habitual en les protestes dels treballadors de Catalunya Caixa, treballadors arribats des de tot el territori català han iniciat la manifestació amb crits contra la direcció que vol aplicar una reducció de plantilla amb un sistema combinat de prejubilacions, trasllats, excedències, baixes voluntàries incentivades i acomiadaments forçosos. En total, 1900 persones menys que no convencen els sindicats.
Els representants dels treballadors asseguren que el seguiment de la vaga està sent molt elevat. Calculen un 90% a serveis centrals i també alt però difícil de calcular a les oficines perquè estan més escampades pel territori.
A la manifestació, segons els sindicats, hi havia més de 2.000 persones.




