Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

‘Preocupació important’ entre els empresaris pels efectes del procés sobiranista

La Cambra de Comerç de Barcelona exigeix als partits polítics sobiranistes que expliquin les seves propostes econòmiques de cara al 27-S. El president de la Cambra diu que hi ha una preocupació important a les empreses

undefined

Barcelona

Clarament el panorama polític que viu Catalunya tindrà conseqüències en l'evolució de l'economia catalana, segons ha dit el President de la Cambra de Comerç, que ha traslladat la preocupació del sector empresarial respecte aquesta incertesa.

Per això, Miquel Valls, President de la Cambra, ha demanat que, en les properes setmanes, els partits deixin clares quines són les seves propostes.

Valls ha fet aquesta petició durant la presentació de l'últim informe de la Cambra que vaticina que el PIB català podria arribar a un 3,5% el tercer trimestre.

L'economia catalana creix a bon ritme gràcies, sobretot, al consum privat, a l'ocupació, que s'espera augmenti més d'un 3%, i a la millora de la confiança per part d'empreses i consumidors.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir