"Hem de millorar els marcatges dins la nostra àrea"
Luis Enrique reflexiona després del Fiorentina 2- Barça 1, un partit en el qual els blaugranes van ser molt superiors, però van acabar perdent pel seu mal inici

Luis Enrique: 'Hem de millorar els marcatges a la nostra àrea'
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Florencia
Els espanyols Borja Valero i Joaquín van ser protagonistes en l’inici del xoc. Una assistència de cadascun i dues rematades precisos de Bernardechi van signar una arrencada fulgurant del conjunt italià, que als dotze minuts ja guanyava per 2-0.
Va despertar el Barça, quatre minuts després, gràcies a l'instint assassí de Luis Suárez, el blaugrana més en forma de la pretemporada i que no va desaprofitar la pilota magistral que Rakitic li va filtrar per sobre de la defensa 'viola' per retallar distàncies.
A partir d'aquí, l'equip de Luis Enrique va ser l'amo i senyor de la pilota i també del partit, i va tenir diverses ocasions clares per igualar el xoc abans del descans.
Dues d'elles van ser de Pedro, titular malgrat tenir un peu i mig fora del Barcelona. A la primera, va disparar a fora. A la segona es va trobar amb l'oposició del meta Tatarusanu.
Jordi Alba i Luis Suárez també van tenir dues oportunitats per anivellar el marcador, però van desviar el punt de mira, i l'àrbitre no va xiular un clar penal a l'àrea de la Fiore per unes mans de Gonzalo dins l'àrea.
Dels locals no hi va haver notícia fins l'última jugada de la primera part, un contraatac que va obligar a Ter Stegen a sortir de l'àrea per desviar un tir de Bernardeschi, encara que la jugada finalment va ser anul·lada per fora de joc del jove davanter italià.
Va seguir el domini blaugrana després de la represa, tot i que de forma més intermitent perquè -ja se sap- en aquests amistosos de pretemporada, el rosari de canvis i la falta de ritme acaben fent efecte en la intensitat del xoc. Tot i així, el Barcelona va merèixer, com a mínim l'empat.
L'entrada de Munir va revitalitzar l'atac del conjunt català. El del planter va poder marcar en un cop de cap en planxa i en un xut enverinat que va obligar a lluir-se a Tatarusanu.
També ho van intentar Pedro i Vermaelen, en un segon temps on la millor notícia per a Luis Enrique va ser comprovar com la seva aposta per Sergi Roberto al lateral dret comença a donar els seus fruits.
El Fiorentina gairebé no va inquietar Ter Stegen, primer, i Masip, a la recta final. Un tret de Rossi que va sortir alt, un intent fallit de sorprendre Ter Stegen d’Ilicic des del seu propi camp i una rematada desviada de Vecino van ser tot el cabal ofensiu local en aquesta segona meitat.
Tot i així, els italians van acabar guanyant el partit, i el Barça tanca la Copa Internacional de Campions amb bones sensacions però amb dues derrotes (Fiorentina i Manchester United), un empat (Chelsea) i un sola victòria (Los Angeles Galaxy).




