Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Arrimadas veu "demencial" que Podemos tingui "un candidat independentista"

La cap de llista de Ciutadans pel 27-S, Inés Arrimadas, veu "demencial" que Podemos hagi triat "un independentista" com a candidat a presidir la Generalitat, i "de moment" tanca la porta a incloure 'Catalunya sí que es pot' al pacte constitucionalista que vol impulsar després de les eleccions

Ines Arrimadas, als estudis de Ràdio Barcelona / Pablo Tallón

Ines Arrimadas, als estudis de Ràdio Barcelona

Barcelona

"Em sembla demencial que un partit liderat per un senyor que es diu Pablo Igleisas, que se suposa que vol ser president del Govern d'Espanya, tingui a Catalunya un representant independentista", assegura a una entrevista a l' Hoy por Hoy de la Cadena Ser.

Arrimadas atribueix l'elecció de Rabell a l' "ambigüitat" d'alguns partits que "sempre han tingut el complex de defensar allò que es obvi a un país democràtic", un fet que "lamenta" perquè li "agradaria" que la coalició d'esquerres formés part de l'hipotètic Govern liderat per ella.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

00:00:0000:06
Descargar

"No sé què és més preocupant, que Podemos estigui liderat per un independentista, o que digui que no ho és quan ha votat sí a la independència. Potser al Parlament torna a ser coherent amb el que ha estat abans i torna a votar a favor de la independència", argumenta.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir