Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

“No tenim contacte real amb el planeta”

El cantautor Roger Mas i l’artista plàstic Perejaume han intercanviat les seves idees als micròfons del Llapis de Memòria

Llapis de memòria (11/08/2015)

Llapis de memòria (11/08/2015)

00:00:0000:06
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

El cantautor solsonenc Roger Mas i l’artista plàstic Pere Jaume Borrell treballen l’art des de perspectives diferents però coincideixen en la manera d’entendre’l.

Estan íntimament lligats al paisatge que els envolta, i ho han demostrat en la conversa d’avui, al Llapis de Memòria.

Algunes frases:

“Als llibres d’autoajuda trobes: «Aprofita el present, no el deixis mai passar». I en canvi no et diuen que aprofitis el lloc on peses, que és un miracle” (Perejaume)

“Estem estimulats constantment per paisatges llunyans, remots… però no tenim satisfacció territorial. Estem aïllats aquí amb aire condicionat, però el contacte real amb el món no existeix” (Perejaume)

“Musicar a Verdaguer és molt fàcil. Lo comte Arnau és espectacular” (Mas)

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir