L'apunyalador de Lleida serà traslladat a Logronyo
Autoritzat pel jutge després que l'advocat ho demanés perquè l'acusat, pendent encara de judici a Lleida, pogués estar més a prop de la família i perquè ho van recomanar els psiquiatres

Imatge del 26 de setembre de 2014, quan l'acusat va passar a disposició judicial, al jutjat de guàrdia de Lleida.(ACN)

Lleida
L'apunyalador de 5 persones a Lleida al setembre passat, Alejandro Ruiz, pendent encara de judici per aquests fets, serà traslladat d'aquí a pocs dies a la presó de Logronyo. Això serà possible després que jutge i fiscal hagin donat el seu vist-i-plau a la petició que va tramitar l'advocat per consell dels psiquiatres.
Segons ha explciat l'advocat, Jon Zabala, es justifica aquest trasllat pels beneficis que pot suposar per la salut mental de l'apunyalador el fet d'estar més a prop de la família, que és a Logronyo.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
JON ZABALA, advocat apunyalador:
De fet, segons ha indicat, des que l'acusat és en tractament psiquiatric pels seus transtorns, han cedit els atacs a altres interns. "Està molt més calmat, no hi ha hagut cap (altre) incident, és una altra persona totalment diferent a la que jo vaig conèixer. Llavors, els psquiatres diuen que això (el seu trasllat a Logronyo) també beneficiarà a que el meu representat millori en la seva situació psquiàtrica".
Alejandro Ruiz, acusat de clavar ganivetades a 5 persones totes elles menys una estrangeres, no té encara data de judici per aquests fets a Lleida. Quan se celebri, tornarà a la presó de Ponent de forma temporal. Al juny, Ruiz va ser condemnat a dos anys per una altra agressió a un jove colombià perpetrada al 2012 a Logronyo.




