Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
VICEPRESIDENT DEL TRIBUNAL SUPREM

“La via que vol fer servir Catalunya no és democràtica”

Ángel Juanes considera que les eleccions del 27-S han de servir per constituir un parlament no per ser interpretades com un plebiscit

undefined

Barcelona

El vicepresident del Tribunal Suprem, Ángel Juanes, ha sostingut en una entrevista a la Cadena SER que el procés sobiranista que viu Catalunya no és democràtic.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Angel Juanes: 'El procés sobiranista no és democràtic'

00:00:0000:06
Descargar

El Vicepresident del Tribunal Suprem ha carregat contra les eleccions que s'han de celebrar el pròxim 27 de setembre. Segons aquest alt magistrat els comicis han de servir per constituir un Parlament, no per ser interpretades com un plebiscit.

A més ha pronosticat que el procés no serà pacífic: "No serà pacífic, desgraciadament serà traumàtic. Jo estimo molt a Catalunya i crec que s'equivoquen, perquè Espanya estima a Catalunya. Quan a Catalunya li ha anat bé a Espanya li ha anat bé i a l'inrevés. Per tant, malgrat el que es digui, jo vull ser optimista i vull pensar que la racionalitat s'imposarà, que hi ha vies de solució, vies de diàleg i una part de la població catalana, jo no sabria dir quanta, està esperant una resposta d'aquesta naturalesa".

Segons Juanes el que passa a Catalunya és un drama i Espanya està en el moment històric més crucial.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir