Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

'Una nova Catalunya per a tothom'

Albert Rivera i Inés Arrimadas acaben de presentar la campanya de Ciutadans amb l'anunci que s'amplia la seva executiva amb l'entrada de líders autonòmics

GRA034. BARCELONA, 24/08/2015.- El presidente de Ciudadanos, Albert Rivera, y la candidata de esta formación a la presidencia de la Generalitat, Inés Arrimadas, durante la presentación hoy en Barcelona del lema de la campaña, durante la cual Rivera ha dicho que el PP y el PSOE "no tienen credibilidad para encabezar" las reformas que necesita España porque "no se las creen", y ha denunciado que la justicia española se ha convertido en una "ventanilla" del ministerio debido a su "politización". EFE/Toni Albir / TONI ALBIR (EFE)

GRA034. BARCELONA, 24/08/2015.- El presidente de Ciudadanos, Albert Rivera, y la candidata de esta formación a la presidencia de la Generalitat, Inés Arrimadas, durante la presentación hoy en Barcelona del lema de la campaña, durante la cual Rivera ha dicho que el PP y el PSOE "no tienen credibilidad para encabezar" las reformas que necesita España porque "no se las creen", y ha denunciado que la justicia española se ha convertido en una "ventanilla" del ministerio debido a su "politización". EFE/Toni Albir

Barcelona

Demà es reunirà l'executiva nacional per aprovar aquestes noves incorporacions, i dimecres ho farà el Consell General Nacional. A més, la idea és que a l'octubre totes les comunitats tinguin els seus propis comitès territorials, amb el seu portaveu i els seus coordinadors.

Segons Rivera, el partit havia d'adaptar a la seva nova realitat: "És una adaptació al creixement, una innovació i una expansió també a nivell orgànic del partit, que fins ara ha estat a nivell electoral. Hem esperat al post electoral per poder dur a terme tota aquesta reforma estatutària i adaptar el partit a la nova era política".

Ciutadans ha presentat el seu eslògan per a les catalanes de setembre: serà 'Una nova Catalunya per a tots' i inclourà un cor amb les banderes d'Espanya, de Catalunya i d'Europa. Alguns cartells tindran la cara de Acostades i altres els de Rivera.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir