Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Més Temporada Alta que mai

El festival no para de créixer i aquesta tardor es presentaran més espectacles que mai, 110, amb una clara aposta pels espectacles internacionals i les produccions pròpies. També s'amplia el nombre d'escenaris i les poblacions que se sumen al festival per acostar el teatre a més gent.

Presentació del Festival Temporada Alta al Teatre Municipal de Girona.

Presentació del Festival Temporada Alta al Teatre Municipal de Girona.

Presentació del Festival Temporada Alta al Teatre Municipal de Girona.

Girona

El Temporada Alta arrenca el 2 d'octubre amb Cerimònia de Foc, un espectacle de la companyia francesa Carabosse que es farà als carrers del Barri Vell de Girona, i fins el 8 de desembre s'han programat 110 espectacles.

D'aquests, 29 són internacionals, amb grans noms com el lituà Oskaras Korsunovas, que presentarà l'Última cinta de Krapp, i el sudafricà William Kentridge, amb l'espectacle Ubu i la comissió de la veritat.

També s'ha donat molta importància als autors catalans, amb 66 estrenes de creadors d'aquí com les de Lluís Danés o Aleix Aguilà. El director del Temporada Alta, Salvador Sunyer, diu que han volgut relacionar els artistes catalans amb els internacionals.

Un dels objectius d'aquest any és acostar el teatre a quanta més gent millor. Per això s'han ampliat el nombre de ciutats que participaran al festival, com Palafrugell, Banyoles, o Perpinyà, on s'hi podran veure fins a cinc espectacles. Per les 181 funcions d'aquesta edició, s'han posat a la venda més de 45.000 entrades d'un ampli ventall de preus.

 

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir