Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els independentistes omplen la Meridiana

Nova demostració de força de l'independentisme per la Diada. Segons la Guàrdia Urbana, 1.400.000 persones han omplert avui la Meridiana

La Via Lliure / ATLAS

Barcelona

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha xifrat en 1,4 milions els assistents a la manifestació de la Diada organitzada per l'Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural. El president de l'ANC, Jordi Sànchez, ha apuntat que ells no acostumen a donar xifres però "alguns mitjans parlen de 2 milions de persones" les que han assistit a la Via Lliure.

Són 400.000 mil menys que l'any passat, sempre segons dades de la Guàrdia Urbana, però en qualsevol cas queda clar que l'independentisme ha tornat a fer una demostració de força amb una manifestació multitudinària

undefined

Centenars de milers de persones han omplert els cinc quilòmetres de la via, pels quals ha discorregut, des del barri de Sant Andreu al Parlament de Catalunya, un gran punter groc portat per voluntaris.

undefined

La presència de manifestants amb samarreta blanca ha estat constant des de primera hora del matí al centre de Barcelona, fins al punt que s'han tancat els accessos a algunes estacions de metro davant les aglomeracions.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir