Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

700.000 cotxes de SEAT amb els motors manipulats

Els vehicles s'han fabricat a Martorell i a tres plantes més d'Europa i s'han venut arreu del món

Treballadors a la línia de producció de la planta de SEAT a Martorell / Romagosa, Esther (ACN)

Treballadors a la línia de producció de la planta de SEAT a Martorell

Barcelona

SEAT ha equipat un total de 700.000 vehicles amb els motors dièsel EA189, molts dels quals incorporen el software dissenyat per manipular els nivells d'emissions de gasos contaminants.

Aquests vehicles, fabricats a Martorell i a tres plantes més arreu d'Europa, han estat comercialitzats arreu del món i actualment SEAT està determinant quants se n'han venut a cada mercat. Les mateixes fonts han explicat que "en els propers dies" es coneixerà quins models són els afectats i quins anys es van fabricar. La companyia assegura que es posarà en contacte amb els clients per estudiar "cas per cas" els vehicles afectats.

Segons ha anat informant la companyia, dels 11 milions de cotxes afectats de tot el grup Volkswagen fins al 2013, 5 milions són de la marca Volkswagen; 2,1 de la marca Audi i 700.000 de la marca SEAT.

D'altra banda, el Comitè d'empresa de SEAT està molt enfadat amb el ministre d'Indústria, José Manuel Soria, per les declaracions que ha fet anunciant que el Govern central exigirà a la companyia les ajudes rebudes en concepte de vehicle eficient d'aquells automòbils venuts i afectats pel frau den les emissions contaminants.

El president del comitè d'empresa, Matías Carnero, tem les repercussions que pugui tenir aquesta mesura:

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

El Comitè d'Empresa de SEAT reacciona davant les paraules de Soria

00:00:0000:06
Descargar

La UGT exigeix al Govern estatal una rectificació i el compromís amb la plantilla de SEAT.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir