Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Girona programa més de 200 activitats per Fires

Sense novetats importants al programa de fires de Sant Narcís 2015. S'han programat unes 200 activitats i el pes dels actes populars augmenta. Les atraccions a un euro seran la tarda del dimecres 27. Les fires comencen el 23 d'octubre i s'acaben l'1 de novembre.

Girona

Taller i curses de rutlles, cercavila de gegants, sopar popular de festa major, titelles, la baixada d'andròmines pel riu Onyar, entre d'altres, se sumen a una programació musical i teatral en la que destaquen nomes com Noa o els Catarres.

I així fins a unes 200 activitats que, segons la tinent d'alcalde, Marta Madrenas, confirmen l'aposta del consistori per unes festes més populars.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Marta Madrenas, regidora Ajuntament de Girona

00:00:0000:06
Descargar

Es manté el dia en el que les atraccions de fires van a un euro. Serà el dimecres 27 d'octubre a partir de les 5 de la tarda. De moment, es desconeix la identitat del pregoner o pregoners.

Podeu consultar tota la informació al lloc web oficial de les Fires.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir