Colau acusa el Govern central de no ser transparent amb els diners per als refugiats
L'alcaldessa endureix el discurs amb el govern espanyol pels refugiats. En una entrevista a l'Hora Barcelona, acusa Madrid de no ser transparent amb els diners que rep d'Europa destinats als exiliats

Una imatge del centre de recepció de refugiats Riebeckstrasse a Leipzig, que ha visitat l’alcaldessa Ada Colau / Ajuntament de Barcelona

Barcelona
Colau considera que Espanya està molt lluny d'Alemanya pel que fa a la sensibilitat amb els refugiats. Creu que el govern espanyol nega la realitat i l'acusa de no explicar què fa amb els diners que rep de fons europeus destinats als exiliats.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Ada Colau: 'Amb els refugiats, l'Estat espanyol està fora de la realitat, com si estés a un altre planeta'
Diu l'alcaldessa que només a Barcelona hi ha hagut enguany 1500 peticions de refugi i, en canvi, el govern del PP només té unes desenes de places per acollir aquestes persones a tota Catalunya.




