Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

“Forcadell no representa la majoria dels catalans”

La vicepresidenta del Govern, Soraya Sáenz de Santamaría, afirma que la majoria dels catalans 'no han secundat ni les idees ni el procés independentista' i, no obstant això, tindrà una presidenta del Parlament català que 'no comparteix les tesis de la majoria dels ciutadans'

La vicepresidenta del Govern, Soraya Sáenz de Santamaría / Chema Moya (EFE)

La vicepresidenta del Govern, Soraya Sáenz de Santamaría

Barcelona

Segons la vicepresidenta del Govern, 'El 27 de setembre els ciutadans han donat un missatge clar: alguns volien convocar aquestes eleccions com a plebiscitàries, no ho permetia la llei, però a més l'objectiu polític que buscaven ha estat negat per les urnes'.

Sáenz de Santamaría ha insistit que la majoria dels catalans no han secundat 'ni les idees ni el procés independentista' i, no obstant això, 'tindran una presidenta del Parlament català que no comparteix les tesis de la majoria dels catalans'.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir