Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

'No cuela, señor Mas'

Inés Arrimadas carrega durament contra Artur Mas, a qui acusa de mentir, d'utilitzar els sentiments de la gent i de desunir a la població

Barcelona

En un discurs gairebé íntegrament en castellà, la líder de Ciutadans ha desgranat cinc raons per no votar Mas. D'entrada, que els resultats no l'avalen ("molts polítics s'han anat a casa") i no tenen majoria social ni parlamentària. I també ha destacat que "es va amagar al número 4 de la candidatura"

També l'ha qualificat de mal gestor i ha afirmat que el debat identitari ha fet que Catalunya hagi perdut 1.300 empreses en els últims anys, mentre que Madrid guanyava 1.800.

Arrimadas ha carregat també per la corrupció, una paraula que, ha subratllat, ahir no va pronunciar Mas en hora i mitja de discurs: Què ha passat de cop i volta perquè s'hagin convertit en els més independentistes. Tenen alguna cosa a veure els processos judicials?

La quarta raó és que, segons la líder de Ciutadans, 1 President uneix els ciutadans i no els divideix, "no fa bàndols de bons i dolents"

A més, Arrimadas assenyala que un president ha de complir i fer complir les lleis i "quan crida a la desobediència i la insurrecció, no cola, no s'ho creu ni vostè"

"Està proposant desconnectar de la realitat i sap perfectament que això va a portar a la frustració", li ha acusat la dirigent de Ciutadans.

Arrimadas ha rematat el seu discurs amb duresa: "Vostè sap que tot el que està dient és mentida i utilitzeu els sentiments de la gent, i no pot estar instal·lat permanentment en el victimisme, com en els últims cinc anys"

L'eslògan, que ha repetit desenes de vegades la líder de Ciutadans, ha estat "no cuela, senyor Mas. Porta 30 anys en política i ja el coneixem "

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir