Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Amenaça de col·lapse

El sindicat d'infermeria alerta que la decisió del govern de l'Estat de retirar competències als infermers col·lapsarà el sistema sanitari a Girona i augmentarà el temps d'espera a consultoris i hospitals. Per exemple, no podran vacunar contra la grip o curar llagues, com han estat fent fins ara.

Per vacunar hauran de preguntar al metge. / ACN

Per vacunar hauran de preguntar al metge.

Girona

A les comarques de Girona hi ha 3.500 infermers que es veuen afectats pel decret que ha aprovat el govern del Partit Popular que retira a aquests professionals la competència que tenien fins ara per fer servir i prescriure determinats fàrmacs.

Quan es publiqui aquesta decisió al BOE, els infermers no podran -si no tenen autorització del metge- posar vacunes o assistir parts. El delegat del sindicat SATSE a Girona, David Oliver, diu que això suposarà una pitjor atenció pels pacients.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

David Oliver, delegat del SATSE a Girona

00:00:0000:06
Descargar

Des del sindicat d'inermeria no descarten mobilitzacions importants a Girona si el Govern de l'estat no fa marxa enrere. Diuen, a més, que el Minsiteri de Sanitat els ha traït perquè havien negociat una altra cosa i el dia abans de l'aprovació d'aquest decret van canviar el que havien pactat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir