Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Barcelona vol restringir el trànsit durant els episodis de contaminació

Quan la concentració de contaminants sigui elevada, però no arribi als nivells d'episodi, hi haurà restriccions a punts concrets

ACN

Barcelona

Barcelona es planteja restringir el trànsit a tota la ciutat quan hi hagi episodis de contaminació. I quan la contaminació sigui elevada, però no arribi al nivell d'episodi, la intenció és fer restriccions a punts concrets, com per exemple, al voltant de les escoles.

Són algunes de les mesures en les que treballa l'ajuntament per reduir la contaminació i s'han presentat aquest dimarts a la primera reunió de la Taula contra la contaminació de l'aire de Barcelona que encapçala la regidora Janet Sanz.

Nueva APP de Cadena SER

Descubre la nueva app de Cadena SER Te ofrecemos una mejor experiencia de audio y video

Descargar

Quan hi hagi episodis, és a dir, quan es superin els 200mg/m3 de diòxid de nitrogen (NOX), la intenció és restringir el trànsit a tota Barcelona. I imposar restriccions també al Port o la indústria. I quan es superin els 160mg/m3, s'avisarà a la població i es restringirà el trànsit al voltant de les escoles.

L'últim episodi de contaminació a l'àrea de Barcelona va ser el 2014, però al llarg de l'any hi ha més de 45 dies que es superen els límits permesos d'òxid de nitrogen i 20 dies el de partícules PM10).

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir