Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Un de cada quatre catalans, en risc de pobresa

Crit d'alerta de les Entitats Catalanes d'Acció Social que reclamen que es reactivi el compromís parlamentari per crear una renda mínima de ciutadania i adverteixen que la diferència entre rics i pobres és cada vegada més profunda

ACN

Barcelona

En només un any ha augmentat un 2,6 per cent el nombre de persones en situació de pobresa severa. I ha augmentat un 10 per cent el percentatge de persones pobres que estan en risc de anar a pitjor.

A l'altra banda, les persones amb més ingressos viuen cada vegada més bé. L'any passat el 20 per cent de la població amb més ingressos guanyava sis vegades i mitja més que el 20 per cent de la població més desafavorida.

I amb aquests ingredients, diu la presidenta d’Entitats Catalanes d'Acció Social, Teresa Crespo, no es pot construir un nou país.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

00:00:0000:06
Descargar

Des de Caritas alerten que tenir una feina ja no és garantia d'uns ingressos dignes ni de tenir una perspectiva de futur. I la desigualtat, la pobresa i la manca de perspectives, diu Mercé Danell està a la base de molts extremismes. Les entitats demanen que es reordeni i s'unifiqui l'actual catàleg d'ajudes i que es reactivi el compromís de crear una renda mínima de ciutadania

Soledad Domínguez

Soledad Domínguez

Redactora de informativos en Ràdio Barcelona, especializada en Educación. Siempre que me dejan, me cuelo...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir